In een tijd waarin kosten de pan uitrijzen en de concurrentie alleen maar toeneemt, is creatief denken belangrijk om op te blijven vallen. Een slimme manier om dat te doen? Je bereik vergroten, zonder meteen de portemonnee te trekken. Dat kan door te barteren met tickets.

Barteren betekent dat je de overgebleven tickets van je attractiepark, dierentuin of andere bestemming inzet als betaalmiddel voor mediacampagnes. Met deze slimme ruilconstructie kun je toegang krijgen tot mediakanalen die normaal gesproken te duur zouden zijn. Denk aan radio, televisie, reclamemasten, of zelfs abri’s in jouw regio. En het mooie is: terwijl je tickets worden verkocht via onze platformen, krijgt jouw merk ook nog eens extra zichtbaarheid en trek je nieuwe bezoekers aan.

Barteren is een win-winsituatie. Niet alleen grote spelers zoals attractieparken profiteren ervan, maar ook kleinere bedrijven binnen de vrijetijdssector kunnen hun bereik op deze manier vergroten, zowel lokaal als landelijk. We denken graag met je mee om een campagne samen te stellen die past bij jouw wensen en budget.

Kortom, barteren is dé manier om mediacampagnes in te zetten zonder dat er geld uit je kas verdwijnt. Klinkt interessant? Neem dan contact met ons op via sales@houseoftickets.nl of je vaste accountmanager, en ontdek hoe we samen jouw bereik kunnen vergroten.